2011. augusztus 24., szerda

csodááálatos...(:

csodáááááálatos napjaim voltak mostanában, úgy gondolom(:
Két szinte teljes napot a DOMBbeach-en töltöttem, a ride cocsma mellett :D persze nagyrészt Csenivel(:
igen, víziszonyos vagyok:D de Csengét ez nem akadályozza meg abban, hogy felrángasson a csúszdára, amin kb. 2 km/h - val való lecsúszásaink után jókat nevettünk... aztán berángatott a MÉÉÉÉLYvízbe, ahol úszka-múszkáltam vele a csak icipicit mély, 10-15 méteres vizecskében... de Csenge amazon, Zizi meg bátor...:D
ez volt hétfőn, tegnap pedig vagyis szerdán nagggyonkeméény "osztálymatekozást" tartottunk a szabadidőparkban, ahol 10ember és rengeteg matekfeladat vett részt a szórakázásban, és a rekkenő melegben ide-oda ülésben... utána pedig délután 2 felé átszivárogtunk a strandra, aminek domb melletti elhelyezkedése révén DOMB beach a neve, és őrült wakééésok száguldoznak a vííízen.:D

előtte még régebben csak ketten voltunk kint sétálgatni a parkban és nagyon jó volt... rengeteget beszélgettünk, az esett benne a legjobban...

Ma reggel pedig az én csodááááááááálatos anyukámtól kaptam egy sajááát varrókészletet, gyönyörű madárka alakú színes ollóval, kis varrókészlettel, és táskával(: nagyon-nagyon-nagyon örültem neki, ezúton is köszönöm anyuuu(:♥







és most olvasni szeretnék nagyon, csak nincs kedvem mégse, meg meleg van, meg mindenbajomvan, de szerintem letusolok, iszok egy bögre finom kakaót, és olvasok(:

szép álmokat, repdeső angyalokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése