2011. december 20., kedd

20 random things about myself...

1. egy ember van,  aki (talán) igazán ismer...  az pedig a másikfelem.(: és van egy ember, aki már valószínűleg talán nemsokára fog. és még 2-3 másik aki, majd még soká szerintem fog.
2., immmmádokbeszélgetni. csak sosem értek rá, ti  igen ti, föntiek:D    ja, és álllandóan beszélek.

3., szeretem a csokiiit.

4., és a zizicukrot.úgylátszik olyan nincs angolhonban....:(


4., szeretem a hőlégballonokat.



5., szeretem az ilyet.

6.,  meg a lámpákat.és lámpásokat.




7., imádok ilyen mindenfélét csinálni


ez a két kép vicces egymás után:D


8., saját álomvilágban élek.sokszor...és imádom.



9., utálom az ilyet.fuj.hogy lehet vki ilyen hibbantagyúúúú, hogy ilyen csúúúúúnyáttegyen? kisül a retinám.



10., a kedvenc emberi testrészem a kulcscsont...




11., igen és a lábfejek.van belőle nekem is pár...
igen, képen:D


12., állítólag nyálasan romantikus vagyok, de nem ( ésmostvallottálmagadnakellendárling:D igen, te! )



13., a kedvenc elfoglaltságom a  HINTA♥ és a láblóbálás, vagy lááblógatás.

ésmostabbahagyommertrohhhadtulidegesvagyok.mertegyórájacsinálom,mertmindigelmegyazakicseszettnet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése