2011. október 7., péntek

nem.nem.nem.

nem.nem.nem. ez érthetetlen... és mert ezacsaj nem nyughat addig amíg nem töltöm ki ezt a 20kérdésesbigyót...



1. A blogom címe mögötti jelentés : még régebben találtam ki, csakúgy...mostanában gondolkodom mi legyen az új, de még nem találtam meg a megfelelőt...
 
2. Gyengeségem: fhu. aki kíváncsi  ( gondolnék itt a linkelt kölökre.) az majd megkérdezi, és talán
elmondom... de ha az annak számít, akkor talán az hogy nagggggyon érzékeny vagyok...

3. Legjobb barát(ok): mondanék itt  két embert, de nem tudom ők mit gondolnak...

4. Mikor sírtam utoljár és miért: most az előbb, és a 18:48 kor induló buszom útjának fele és közepe között ( megint majd megkérdezi.)
 

5. Piercingjeim: nincs. fhuj
 
6. Kedvenc zenei előadóm: öff. sok. CSENGEEEEE!!!  Coldplay, Oasis - Noel - , Sigur Rós wáááá♥, Snow Patrol.... fúúú még sokmás.

7. Mi az amit utálok az emberekben: jósokmindent, de embertől függ...

8. Egy tény a szexuális életemről:olyan nincs
 
9. Tetoválások, amiket szeretnék: tudja aki tudja, aki meg nem az meg nem .
 
11. Kor: őőő. most 15 vagyok de a 16 jobban tetszene:D
 
12. A tökéletes randi szerintem: őőő. csendes szabadban lévő, csak ketten. mindenféle. énsemtudom.
 
13. Életcél(ok): fogalmazódik meg nééha a fejemben ilyesmi, de amúgy fogggggalmam sincs.
 
14. Piercingek, amiket szeretnék: nem. fhuj.

15. Családi állapot: egyedül.
 
16. Kedvenc film: soook utolsó mohikán, cold mountain a tipikus bőgős filmek...
 
17. Egy tény az életemről: nemtudom. mostanában vagy tetszik vagy nem. sokan vettek úgy hipphopp körül, és túl nehéz ezt feldolgozni.
 
18. Fóbiák: sötétség, mélyvíz, aminek nem látom az alját. nemtudom.
 
19. Teljes nevem : blablabla

20. Tetoválásaim: méééég nincs


mostanában túl bonyoluuuuuuuuult. és eznemjó.
jónapot! jóéjt. akármi.
csóóóók

1 megjegyzés: