2011. július 20., szerda

hm...

borongós napok járnak errefelé... az eső néha néha csöpög, esik vagy szakad... és én meg unom bent az agyamat...
ilyenkor szinte mindig bekucorgok a szobámba és olvasok...
még 3 igen ! 3!!!! kötelezőt ki kéne olvasnom, mert ennyi a kötelező... de én úgy nem szeretek olvasni, nem vagyok hajlandó... a magam akaratából már vagy 5-6-7 et is elolvastam a nyáron, mivel imádok olvasni, de sajnos suliidőben nincs időm - persze a rengeteg tanulás miatt:P - szóval most  Kosztolányi: Aranysárkányát kezdtem el ezen a borongós napon, mikor már vagy 7szer elment az áram...

Történtek még egyébféle kalamajkák nálunk... kezdjük ott, hogy vettünk egy kiskutyus, egy westyt, akit Abbeynek neveztünk el...persze hogy nem az NCIS-ből:D

aztán, még mi történt...  találkoztam egyik nap egy barátnőmmel és egy nagyon szép napom volt vele(: rengeteget beszélgettünk, köszönöm(:


hetekkel ezelőtt, szívmelengető érzés volt látni - és egyben visszataszító és undorító - ahogyan Lucy a cicánk lelkesen tanítgatta kis fiúcicáját , Macsót mindenféle állatok hajkurászására, és elkapására... aranyos meg minden, de akkor sem kell felhozni a teraszra:D

 nemrég jártam a városban... és nagyon vicces látni hogy azta-pazta egyre több a raszta:D mivelhogy vagy három rasztás fiatalember:D postáskodott Kecskeméten... voltak olyan raszta, rajok, akik a felújításnál dolgoztak...  vicces.


aztán még, nemtudok ilyen sok keszekusza élményt felsorolni, csak kár, hogy ezekre ezekután a nagy "majd"-ban nem emlékszem... s én ezeket sajnálom...


borongós az idő, brongós a hangulatom máma... meg úgy általába... de majd javul(:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése